środa, 16 maja 2012

Niewinność ślubna

Witajcie Kochani!

Mam dziś dwie moje najnowsze kartki stworzone z kolekcji Niewinność.
Jest to mój debiut w kwestii ręcznego wycinania kształtów. Nigdy nie mogłam przekonać się do tej scrapowej techniki, ale dziewczyny z Magicznego Teamu uświadomiły mi, że w scrapie warto spróbować wszystkiego :) Spróbowałam i nie żałuję! Efekt jest zdecydowanie lepszy, niż przypuszczałam że będzie :)

A oto dwie karteczki i dwa pudełka na nie:






Wykorzystane papiery:














Wykorzystane papiery:









Druga kartkę zgłoszę przy okazji do wyzwania Wild Orchid Crafts :) Uwielbiam ich kwiaty! Na drugim zdjęciu właśnie ich Large Gardenia  gra główną rolę :)

Przypominam również o dwóch trwających wyzwaniach na blogu Magicznej Kartki - Ptaki (do 20.05.2012) i z Paletą barw (do 30.05.2012). Zapraszam do zabawy! :)

10 komentarzy:

  1. próba nie strzelba, a wyszło cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło to wycinanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Ci to wycinanie wyszło! Piękne prace stworzyłaś, a o idealnej kolorystyce to już nie muszę mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, szczególnie pierwsza i ostatnia mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki sa przesliczne robia wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki, podziwiam je u Ciebie za każdym razem:)

    OdpowiedzUsuń