piątek, 22 czerwca 2012

Znów zaległości..

Witajcie!

Dziękuję za tyle miłych słów :)

Dzisiaj szykuję Wysyp, przez duże W.. Bo nazbierało mi się spooooro prac.. A ze względu na to właśnie, że ich jest tak sporo, to nawet nie miałam czasu posta napisać.. Tak czy siak - w tym tygodniu jest "Mój tydzień inspiracji" na blogu Magicznej Kartki. A co za tym idzie, poczyniłam! Z Magicznej Kartki właśnie..

Z Letniego Poranka (kartki) i z Niewinności Yellow (ślubna kartka i księga gości)..






I Letni Poranek








Przy okazji wszystkie prace pasują na wyzwanie Wild Orchid Crafts - Anything goes toteż zgłaszam :)

7 komentarzy:

  1. Wow wow wow...piękne prace!!!!!!!! Mam kilka swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z innymi, prace sa sliczne...a te piorka w ksiedze gosci po prostu rewelacyjny pomysl;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne prace i nie jestem w stanie wybrać, która najładniejsza :)
    brawo Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wow WOW! każda piękna, żółto-różowa chyba najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome work!!!Love so much the card on green!!!

    OdpowiedzUsuń