sobota, 29 maja 2010

Kartki z czekoladą dla mam

Mama z tatą na wczasach, więc miałam troszkę więcej czasu na przygotowanie kartki dla niej z okazji dnia mamowego ;) A że Ania zobaczyła co stworzyłam i zapragnęła mieć podobną - to powstała też druga wersja kolorystyczna. To jest chyba najbardziej udany mój twór (przynajmniej mnie najbardziej się podoba). 


Zapraszam również do obejrzenia zaległości w poście niżej :)









 


Materiały użyte:

kartka I:

Stemple ramki Prima (+ kryształki gratis - w kwiatkach);  tusze: turkus Latarnia Morska; Distress Antique Linen, Vintage Photo, Peeled Paint, Dusty Concord- scrap.com.pl

papier Wild Asparagus - craftshop.pl

kartka II:

Stemple ramki Prima (+ kryształki gratis - w kwiatkach);  tusze: ciemny brąż Latarnia Morska; Distress Antique Linen, Vintage Photo, Peeled Paint, Broken China, Faded Jeans- scrap.com.pl

papier Wild Asparagus - craftshop.pl

(papier pierwszej kartki barwiony akwarelami w tubkach, drugiej distressami)

Inspiracja:

Kurs Zielonookiej na blogu ILS

4 komentarze:

  1. pięknie ci wyszły obie. pomysł na czekoladę jest świetny, a i kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam podkarpaciankę:):):) Podpatrzyłam na scrappassion:) Hihi:)

    No i będę częstym bywalcem:D

    A kartoszki piękne:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są obie ;) chetnie bym je przegarneła tak sie nie mogę napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne karteczki!! Ta pierwsza zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń