piątek, 13 sierpnia 2010

Pudełko prezentowe

Ostatnio Ania miała imieniny. Mój szanowny brat, jako że prezent zakupił poprosił o opakowanie ;) Miało być to pudełko, które będzie później można użyć w celach schowkowych. No to popełniłam "kufra" w wersji BIG ;) A że słyszałam, że się Ani fioletny z edycji słodkich kuferków podobał - to zrobiłam na jego podobieństwo. Wymiary 34x18x17cm :)

Po kliknięciu na fotkę, pojawia się większa wersja.




Materiały użyte:

scrap.com.pl: ubabrane tuszami distress (Worn Lipstick, Dusty Concord, Vintage Photo), stemple gumowe Latarnia Morska motyl monarch mały i duży, motyle odbijane i tuszowane latarniową fuksją i fioletem

6 komentarzy:

  1. Świetne!!! Genialnie wyglądają te motylki w takiej ilości :) I fajne kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Eru, jakie śliczne!
    Większą wersją tez bym się zaopiekowała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa cudne!!!:) Te motylaski mnie urzekły:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudło! Świetnie wyszły Ci motyle ^^ Też bym takie na przydasie pudło chętnie dostała, na pewno BARDZO się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo!!! Moje kolory! CUDOOOO <3

    OdpowiedzUsuń