wtorek, 31 sierpnia 2010

Ślubnie w różu i fiolecie

Dostałam zamówienie na "dużą" kartkę ślubną. Pomyślałam, że największa (przynajmniej wizualnie) będzie taka w kształcie exploding boxa :) No i poczyniłam.

Różyczki zrobiłam na podstawie kursów sasilli z forum scrappassion :)


A że nie miałam perfect pearls (a umyśliłam sobie, że wszystkie kwiatki muszą się mienić na złoto!), to zmieszałam trochę złotego perlen pena z wodą i spryskałam.. Wyszło jak chciałam :D


Kliknięcie na zdjęcie powiększa je (co pozwala między innymi zobaczyć złoty połysk na różyczce :D)









Materiały użyte: scrap.com.pl - tusze Distress (Dusty Concord, Worn Lipstick, Vintage Photo)

4 komentarze:

  1. wymiękłam... to jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow....zatkało mnie. Właśnie przeglądam allegro, o chcę spróbować jak to jest z kartkami :) ale...to co Ty zrobiłaś...odebrało mi mowę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające =]

    OdpowiedzUsuń
  4. NO NO NO naprawdę rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń