poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Zaległości, zaległości..

Dziękuję za mnóstwo pozytywnych słów :)


Dziś część zaległych prac (reszta jeszcze nieobfocona)..

Jako pierwszy prezentuję zapiśnik zrobiony na mini-wyzwanie Mag

Wyszedł z niego ogromny grubas, odpadały więc wszelkie sprężyny - wykorzystałam wobec tego kółeczka 4,5cm latarni morskiej (ze scrap.com.pl). Okładki (jak i przekładki w środku) tuszowane distressami z tegoż samego sklepu.





Następny twór, to wpis do hipciowego albumu wędrującego pod tytułem "rozkwitnij!". Warunkiem koniecznym był własnoręcznie robiony kwiatek. Przemyślenia na temat rozkwitania - w kopertce ;)




I na koniec kartka z okazji 30 rocznicy ślubu moich rodziców. Na papierach UHK. Przy okazji karteczka z racji posiadania liczby spełnia warunki uczestnictwa w Wyzwaniu 3 na blogu UHK

Szkoda tylko, że zdjęcie na kartce ze ślubu cywilnego.. Ale te z kościelnego niestety nijak nie pasowały :(






4 komentarze:

  1. przepiękna ta kartka rocznicowa!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiśniki bardzo fajne!Wpis do wędrasia śliczny!!(ciekawość mnie zżera co wymyślisz w moim:P )
    Rocznicowa karteczka pięknie wykonana..zdjęcia nadaje jej niepowtarzalnego klimatu..i ciesze się ,ze zgłosiłaś ja do naszego wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne twory, kartka rocznicowa baaardzo sentymentalna, wpis do wędrasia śliczny, też ciekawa jestem co w następnych

    OdpowiedzUsuń