niedziela, 25 września 2011

3 kwiatki i święta ;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

Dziś mam do zaprezentowania dwie torby prezentowe i mnóstwo kartek :)

Torby posłużą do obdarowania dwóch pań nalewkami własnej roboty. Panie się znają, więc nie chciałam aby torby były identyczne, z drugiej strony nie chciałam robić znaczącej różnicy między nimi. I tak wpadł mi do głowy pomysł stworzenia dwóch identycznych toreb w różnych kolorach. Z nieocenioną pomocą przyszły tu bardzo bardzo eleganckie papiery Latarnia Morska z kolekcji Zauroczenie :) Przy okazji, torby wpasowują się w wyzwanie #6 na blogu UHK Gallery - 3 kwiaty w barszcz :) Przyznam szczerze, że bardzo ciężko było mi powstrzymać się tylko na 3 kwiatach w kompozycji ;)














A teraz już świątecznie :) Ostatnio proponowałam jeden z "tegorocznych" wzorów moich kartek. Dziś pokazuję kolejny. Wszystkie kartki wykonałam na papierach UHK. Na dwóch ostatnich wreszcie udało mi się pokazać jakiś brokat ;) Co ciekawe, kolor brokatu (mieniący się na złoto/fioletowo itd) to.. Waterfall i Diamond dust - oba firmy Ranger :) Na każdej z kartek jest brokat i są mikrokulki, ale nie wszędzie widać na zdjęciu. Niemniej jednak, na żywo - moim zdaniem - pasuje idealnie :)

Enjoy!





























11 komentarzy:

  1. Widzę, ze produkcja świąteczna pełną parą :) Śliczne te kartki, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te kartki! szczególnie pierwsza i trzecia przypadły mi do gustu.
    torebki na nalewki cudnej urody i nie wiem czego bardziej obdarowanym zazdrościć - opakowania czy tego co w środku będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki :) gdzie tam u mnie do świąt..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na kartkę, urocza kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko, przepiękne kartki! Wspaniale przemyślane i takie eleganckie!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, wszędzie powoli świętami pachnie... a u mnie nic.
    chyba muszę się wziąć do roboty!!:))

    mi się bardzo podobają te ostatnie kartki świąteczne z domkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. super torebki!!bardzo podobają mi sie kolory!(świąteczne super!!!az pachnie świerkiem:P)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Precioso tu blog. Me encantaron tus trabajos.

    Saludos desde Chile

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na świąteczne karteczki
    Są śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń