sobota, 3 grudnia 2011

Szopka że HO HO HO :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze :) Na prawdę dobrze wiedzieć że ktoś tu zagląda i komuś podobają się moje po-tworki :) Ja sobie obiecuję, że zacznę komentować a nie tylko przeglądać inne blogi, ale kurcze ciągle nie mogę się wyrobić z czasem.
Ale to moje na pewno już noworoczne postanowienie :)

Dziś mam do pokazania dwa twory. Pierwszy jest trochę dla śmiechu, trochę dla powagi, ale na pewno pasujący do obecnie panującego w scrapowaniu klimatu - święta!

Szopka powstała z pudełka które dostałam od bratowej chyba z pół roku temu. I od razu jak je zobaczyłam - w mojej głowie powstała szopka :)
Ozdobiona papierami UHK Gallery z kolekcji HO HO HO, spryskana Rangerowymi Perfect Pearls Mistami w kolorze Forever Red, Heirloom Gold i Sunflower Sparkle :)










Drugim po-tworkiem jest lustro ikeowe, ozdobione UHKowym Winter Gardenem z limitowanej miętowej edycji. Oczywiście, jak wiadomo, robiąc zakupy zapomniałam miętowych papierów włożyć do koszyka. Na szczęście jakiś pakujący dobry duszek to zauważył i w gratisie wrzucił mi takiego właśnie papierka :) No i jak widać, przydał się!
Z efektu lusterkowego średnio jestem zadowolona, niemniej jednak z papierem pracowało mi się wyśmienicie i już zamierzam się na pozostałe winter gardeny :)
Papier uzupełniłam ramką z Wycinanki przeciętą na pół, pomalowaną farbą miętową i spryskaną Rangerowym Mistem w kolorze Kiwi. Dodatkowo kwiaty z Wild Orchid Crafts i Latarniowo Morskie różyczki ze scrap.com.pl. Oczywiście wszystko spsikane tym samym mistem :)









3 komentarze:

  1. Szopka jest bardzo oryginalna a najbardziej podobają mi się boki z podartych papierków.
    Lustereczko prześliczne, akurat w moim guście.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szopka jest świetnym pomysłem, ale lusterko wyszło Ci fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramka bardzo ładna:)
    Gosiu warunkiem wzięcia udziału w zabawie szpiegowej jest link do sklepu scrap.com.pl
    Pozdrawiam.
    Szpieg scrap,com.pl

    OdpowiedzUsuń