środa, 4 kwietnia 2012

Manufaktura :)

Witajcie w ten przemiły wieczór :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!

Mam dziś wyjątkowo dobry humorek, ponieważ przed momentem dowiedziałam się, że szczęśliwie zajęłam pierwsze miejsce w konkursie Manufaktury Piękna na kartkę, z okazji ich drugich urodzin. W zeszłym roku też wygrałam. Przyznam, że troszkę mało osób bawiło się z nami więc może wygrana nie jest jakimś wielkim osiągnięciem, ale za to bardzo cieszę się z nagrody :D Krem Mary Cohr - firmy którą od zeszłego roku uwielbiam (bo również wygrałam ichni kremik :D) Tak więc chwalę się i cieszę jednocześnie.

A oto kartka, która miała okazję zająć miejsce pierwsze:




Kartkę wykonałam z ostatnich skrawków ILSowych Glass of Wine które wyzbierałam przy okazji przygotowań do sprzątania scraproomu :) A bazę kartki stanowi Pasja Tworzenia 025 z Magicznej Kartki

9 komentarzy:

  1. gratuluję i podziwiam piękno Twojej kartki.)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwię, że wygrałaś :) przepiękna kartka :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwi mnie fakt wygranej, bo karteczka jest piękna i ta Twoja tonacja kolorów... ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. o konkursie pierwszy raz słyszę, ale napewno nagroda zasłużona, bo karteczka cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna karteczka i grtaulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super, bardzo kwiecista i uroczysta:) Pozdrawiam serdecznie, Maly Os.

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka piękna, gratuluje wygranej, w pełni zasłużona. :)

    OdpowiedzUsuń