czwartek, 28 czerwca 2012

Moje PWC i Wyzwanie z Magią Barw

Witajcie ;)

 Dziś na szybko, bo za niedługo wyjeżdżam na Warszawski zlot (tzn, pokoczować przed-zlotowo w Wawie :))
Dlatego chwalę się, że oto wreszcie wygrałam w odchudzaniu z dziewczynami w PWC! I tym samym moje wyzwanie pojawiło się na blogu :) Mianowicie, należy wykonać pracę z użyciem koloru fioletowego lub turkusowego (do wyboru, mogą być oba oczywiście), użyć 3 kwiatków oraz jednego medium.

Ja poczyniłam czekoladownik :)





A w Magicznej Kartce, obrabiamy Magię Barw! Zapraszam! :)

10 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest cudne......a ta czekolada w środku to pomaga w odchudzaniu rozumiem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona to już w niczym nie pomaga.. bo jej już nie ma :P

      Usuń
  2. Śliczne prace, szczególnie czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam niezmiennie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne to pudełko, chciałam zobaczyć kurs i sama zrobić coś takiego, jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej, jakie cudeńka naprawdę :) jeszcze te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace: pudełko z uroczą kompozycją, a komplecik - (osobiście zmacany na warszawskim zlocie) też wpadł mi w oko; bardzo dziękuję za techniczne wskazówki dot. notesu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Jak ja uwielbiam fiolety po prostu kocham ten kolor :D
    Spoko pomysł z tym czekoladownikiem przyznam się, że pierwszy raz takie coś widzę :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń