wtorek, 5 czerwca 2012

Waga ciężka i męskie sprawy

Witajcie :)
 Bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze w ostatnim czasie :) Już mi się wydawało, że mnie moi tuzaglądacze opuścili, a tu jednak niespodzianka :)

Dziś mam do pokazania dwa bardzo różne projekty, dla dwóch bardzo różnych DT :D

Pierwszy, to Projekt Wagi Cięzkiej, którym to od poniedziałku trwa wyzwanie Ani, pod tytułem "Kartka z tagiem i ptaszkiem".
Moja interpretacja tematu przy użyciu papierów Magicznej Kartki z serii Letni Poranek wygląda następująco:



Użyte papiery: Letni Poranek 044, Letni Poranek 141, Letni Poranek 142, Letni Poranek 023, Letni Poranek 121, Letni Poranek 122


Drugi projekt, to Magiczno Kartkowe wyzwanie tematyczne :) Oj, temat cięższy jeszcze, niż w Wadze Ciężkiej ;) Bo tematem wyzwania jest "coś męskiego" a ja zawsze sobie powtarzałam, że "czy dla faceta czy dla kobity, zawsze przecież może wyglądać tak samo". No ale spięłam się jak mogłam i stworzyłam typowo mężczyznowy komplet prezentowy :)





Użyte papiery:  Pasja Tworzenia 018, Skarby Czasu 004, Skarby Czasu 012, Skarby Czasu 013

5 komentarzy:

  1. Męska karteczka jest cudowna...ja jakoś nie potrafię męskich robić, zawsze mi się kwiatki pod rękę pchają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczki zwlaszcza ta meska jest bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :)męski zestaw świetnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń