wtorek, 24 września 2013

Ślubne kartki w większym formacie :)

Witajcie Kochani :)

Ostatnio temat ślubny jest zdecydowanie moim ulubionym tematem do tworzenia bukieciastych kartek :)Ostatnio też czepił się mnie (i nie chce puścić!) format kartek A5. W połączeniu tychże dwóch - stworzyłam trzy kartki ślubne - kwieciste i duże :)

Kwiatki farbowałam samodzielnie - wszystkie oprócz niektórych ciemno brązowych w drugiej kartce - primowych i Latarniowych. Jestem wyjątkowo bardzo zadowolona z efektu!

A oto one:


Użyte papiery:  Pasja Tworzenia 015Stalowe Niebo 004


Użyte papiery: Poranna Kawa 002, Poranna Kawa 008


Użyte papiery: UHKowe których nie ma już w sprzedaży..


Na przekór jesiennej aurze, moje bukiety mają za zadanie wnieść powiew letniego ciepełka :))

4 komentarze:

  1. Karteczki są cudne- wszystkie, ale ta środkowa, z motylkami jest wyjątkowa...rewelacyjne kolory i klimat...piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne i jaka cudna kolorystyka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красивые работы! Такие яркие и сочные)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne :) każda jest wyjątkowa. Najbardziej podoba mi się ta motylkowa, świetny pomysł :)
    I podziwiam za format :)

    OdpowiedzUsuń