poniedziałek, 10 lutego 2014

Zatuszowana ;)

Witajcie :)

Dziś duuuuużo tuszu i UHKów. Dawno z nich nie kleiłam, och dawno! Ale jakiś czas temu się obkupiłam w papiery i tak koło nich chodziłam aż wreszcie zabrałam się za Winter is coming. Te to leżały dobre 3 miesiące patrząc na mnie z półki.. Wszystko działo się na papierach UHK Gallery (Dream of Spring - Sen o wiośnie i Song of Ice - Pieśń Lodu na pierwszej oraz Do You Remember - Pamiętasz? na drugiej) - oczywiście za pomocą dużej ilości distressów :) Z resztą, nazwa tego ostatniego idealnie pasuje.. Tak, pamiętam już dlaczego tak uwielbiam distressy :D

I tak właśnie powstała kartka na najnowsze wyzwanie Kwiatu Wiśni w PWC - z koralikami/perełkami. Zapraszam do wzięcia udziału :)




A drugą kartkę stworzyłam na wyzwanie w sklepie ScrapCafe Vintage Love. Nie wiem, czy kartka jest Vintage choć bardzo się starałam (nigdy nie potrafiłam dogadać się z tym stylem). Niemniej jednak tuszu jest sporo (same distressy, większość z resztą kupiona w ScrapCafe ;)): vintage photo, gathered twigs, aged mahogany i tea dye.




10 komentarzy:

  1. Śliczne kompozycje kwiatowe, trochę tła i kartki gotowe :) Obie karteczki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kartka to mnie po prostu powaliła na kolana!
    Fajerwerki kolorów,blask normalnie.
    Ale druga także ładna,łagodna i ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sa piękne, ale pierwsza mnie zachwyciła kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki swietne! Ta pierwsza urzekła mnie świeżością i optymizmem. Cudna!
    Druga ma taki spokojny klimat, jest taka ciepła :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  5. obie kartki są cudne przy drugiej podobają mi sie koraliki nawleczone na sznurek ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło idealnie jeśli chodzi o wyzwanie vintage love, ale obydwie kartki są prześliczne! Nie mogę oderwać oczu. Chciałabym wiząć do ręki! Ba! Postawić na półce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękujemy za wspólna zabawę w wyzwaniu <> na blogu SCRAPCAFE ! Zapraszamy ponownie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, a ta pierwsza mnie rzuciła na kolana :)

    OdpowiedzUsuń