niedziela, 9 marca 2014

Venus i Mars, kółko i krzyżyk :)

Witajcie :)
Dziś zapraszam Was na dwa wyzwania.

Pierwsze wyzwanie znajduje się na blogu Magicznej Kartki. Jest to wyzwanie Venus i Mars czyli prace dla Pań i Panów. O co w nim chodzi?:) Należy stworzyć pracę dla Pani lub Pana - tak aby na pierwszy rzut oka było widoczne, dla kogo jest stworzona :)

Moje prace wyglądają tak:






Drugie wyzwanie, to moje najnowsze wyzwanie na blogu PWC. Udało mi się wygrać, toteż zadałam bardzo proste, lekkie i przyjemne wyzwanie pt. Kolorystyczne kółko i krzyżyk. Należy wybrać jedną z linii prostych (pionową, poziomą lub ukośną) i wybranych trzech kolorów użyć w swojej pracy :) praca nie musi być papierowa.



Moja praca w kolorach turkus, szary i żółty wygląda tak:




A na koniec inspiracje dla Magicznej Kartki - z najnowszej kolekcji Głębia Koloru. W bardzo podobnym stylu do kartki z PWC - również jak tam, kwiaty tworzone własnoręcznie :)






Miłego, słonecznego dnia!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz