poniedziałek, 30 czerwca 2014

WOPR na PWC :))

Witajcie Kochani!
Wczoraj rozpoczęło się świetne i kreatywne wyzwanie DLR w PWC :)
Otóż należy stworzyć pracę posiłkując się.. Słowem WOPR :) W pracy musi znaleźć się coś na każdą literkę tego skrótu.

U mnie jest tak:
W - warstwy, wycinanka
O - okrąg, organza (organtyna)
P - perełki, przedarcia
R - ramka, róże


A moja kartelucha wygląda tak:





A w zeszłym tygodniu PWC bawiło się w róż i "coś błyszczącego" ale mój aparat był na wakacjach i nie mogłam wziąć w nim udziału :(





Mam nadzieję, że drobne zmiany na moim blogu przypadną Wam do gustu i będzie on przyjemny dla oka :)


A teraz.. Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. CUDOWNE prace - jestem pod wrażeniem - szczególnie tej pierwszej WOPR

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ śliczności...obie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiaku pięknie tu u Ciebie - będę zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń